سیمان اردستان قهرمان نمونه صنعت کشور

شرکت سیمان اردستان در دوازدهمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت کشور، موفق به دریافت لوح تقدیر وتندیس قهرمان نمونه صنعت کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان اردستان در دوازدهمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت کشور، این شرکت موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس قهرمان نمونه صنعت کشور شد.

جشنواره قهرمانان صنعت کشور یکی از جشنواره های معتبر و صاحب نام ایران است که همه ساله با شرکت گروه کثیری از شرکتهای مطرح و بنام کشور با هدف رتبه بندی شرکتها، تجلیل از کارآفرینان و ثروت آفرینان ملی، ایجاد فضای رقابت پذیری و معرفی برترین های این حوزه از اقتصاد کشور با توجه به شاخص های گوناگون اقتصادی برگزار می گردد.

در دی ماه سال جاری دوازدهمین دوره این جشنواره با حضور تنی چند از مسئولین عالی رتبه کشور و گروه کثیری از صاحبان صنایع و مکدیران ارشد شرکتهای بزرگ در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و شرکت سیمان اردستان در این دوره به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب و مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت. در این مراسم آقای سید ولی اله توکلی رییس هییت مدیره شرکت سیمان اردستان تقدیرنامه و تندیس این رویداد مهم ملی را از استاندار تهران دریافت نمود.

B 401 copy
اگر چه فضای این دوره از جشنواره متأثر از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران و شهادت شماری از فعالان اقتصادی و آتش نشانان قهرمان کشورمان بود، اما همین امر در ایجاد حس مسئولیت پذیری و پایبندی به میثاق ناگسستنی فعالان صنعت و تولید بامردم تأثیر بسیار زیادی داشت.

ورود کاربران



اطلاعات تماس

 نشانی: اصفهان - خيابان فرایبورگ - نبش چهارراه رسالت - پلاك 23 - ساختمان پورسینا

 کدپستی : 81687/73111

con tel fa  تلفن : 36681710.11-031

 نمابر : 36699637-031

خبرنامه

captcha

ورود کاربران



Top