بازدید از کارخانه سیمان اردستان

بازدید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اصفهان و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از کارخانه سیمان اردستان.

کارخانه سیمان اردستان روز دوشنبه 4 مردادماه 1395 مورد بازدید آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در اصفهان و حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد نماینده محترم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی و هیئات همراه قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان اردستان روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه 1395 آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان و حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد نماینده محترم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه متشکل ازفرماندار اردستان و مسئولین محلی از کارخانه سیمان اردستان بازدید بعمل آوردند . 

در این بازدید که به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید ، آقای مهندس احمدرضا عمرانی فرد مدیر عامل و نایب رئیس هیئات مدیره شرکت سیمان اردستان گزارش مشروحی از وضعیت تولید سیمان کشور ، میزان سیمان مصرفی در سال گذشته، وضعیت صادرات و تولید و مصرف سیمان اردستان را به حاضرین ارائه نمود .

آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان  اصفهان نیز با اشاره به وضعیت بازار سیمان کشور و پیشی گرفتن تولید از مصرف ، صادرات این محصول را یکی از راههای برون رفت از بحران توصیف نمود و بر بازار یابی انسجام یافته توسط تشکل های صنفی تأکید نمود .

در ادامه جلسه مذکور، میهمانان از خط تولید سیمان اردستان بازدید بعمل آورده و از نزدیک در جریان روند تولید سیمان قرار گرفتند . 

ورود کاربران



اطلاعات تماس

 نشانی: اصفهان - خيابان فرایبورگ - نبش چهارراه رسالت - پلاك 23 - ساختمان پورسینا

 کدپستی : 81687/73111

con tel fa  تلفن : 36681710.11-031

 نمابر : 36699637-031

خبرنامه

captcha

ورود کاربران



Top