سمینار بتن

برگزاری سمینار تخصصی مواد افزودنی در بتن در سیمان اردستان
 DSC7830

سمینار تخصصی آموزشی کاربرد مواد افزودنی در بتن با حضور دکتر داود مستوفی نژاد عضو هیئت  علمی و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسان و متخصصان سیمان و بتن دراصفهان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سیمان اردستان ، سمینار تخصصی – آموزشی کاربرد مواد افزودنی در بتن با حضور دکتر مستوفی نژاد عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور جمع کثیری از کارشناسان صنعت سیمان و کارخانجات تولید بتن در سالن اجتماعات شرکت سیمان اردستان برگزار گردید.

دراین سمینار مباحث تخصصی مربوط به افزودنیهای سیمان ، مواد رایج مضاف در انواع بتن ، تهیه انواع سیمان زودگیر ، دیرگیر ، سیمان های مقاوم در برابر عوامل شیمیایی ، فیزیکی ، سیمانهای مربوط به اقلیمهای جغرافیایی ایران و افزودنیهای مجاز آن ، روان کننده های بتن ، استانداردهای مختلف بتن و اشتباهات رایج در افزودن مواد به بتن از جمله ضد یخ که باعث ایجاد صدمات غیرقابل جبران به بتن می شود ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در ابتدای جلسه دکتر عمرانی فرد مدیرعامل شرکت سیمان اردستان با اشاره به آمار مصرف سیمان و افت شدید مصرف سیمان به میزان 12 درصد در سال جاری و کاهش صدور آن به خارج از کشور، ویژگیهای سیمان اردستان را برشمرد و با اعلام اینکه در طول سالیان اخیر سیمان اردستان همیشه پیشرو در رعایت استانداردهای فنی و زیست محیطی بوده است اظهار داشت که شرکت سیمان اردستان در سال جاری به عنوان واحد نمونه صنعت استان در زمینه مصرف انرژی و رعایت مباحث زیست محیطی انتخاب و در سطح کشور نیز به عنوان سیمان نمونه از نظر کیفیت شناخته شده است .

درادامه ، مباحث تخصصی صنعت سیمان و تولید بتن توسط دکتر مستوفی نژاد مطرح و پس از آن جلسه با پرسش و پاسخ مدعوین و کارشناسان ادامه یافت .

در پایان شرکت کنندگان گواهی حضور در سمینار و دوره اموزشی مواد افزودنی در بتن را دریافت نمودند.
 DSC7882

ورود کاربران



اطلاعات تماس

 نشانی: اصفهان - خيابان فرایبورگ - نبش چهارراه رسالت - پلاك 23 - ساختمان پورسینا

 کدپستی : 81687/73111

con tel fa  تلفن : 36681710.11-031

 نمابر : 36699637-031

خبرنامه

captcha

ورود کاربران



Top